2 Clientervaring

2.1 Implementatie van nieuw plan voor Dagbesteding, Werken en Leren

De afgelopen jaren is er op landelijk niveau veel gebeurd op het gebied van dagbesteding. Zo is het steeds meer gericht op leren en ontwikkelen. Voor Gors was deze ontwikkelin...

2 Clientervaring

2.2 Wet zorg en dwang vraagt doorlopend aandacht

De Wet zorg en dwang (Wzd) is sinds 1 januari 2020 van kracht. De implementatie van deze wet is bij Gors goed verlopen. De werkwijze, de instructies; zowel bij medewerkers als...

2 Clientervaring

2.3 Medezeggenschap op locatie krijgt steeds meer vorm

“Net als iedereen heb ik een mening over zaken als wonen, leven en zorg. Als anderen gaan bepalen wat goed of niet goed voor mij is, word ik gelééfd. Dat wil ik niet, ik w...

2 Clientervaring

2.4 Voor iedereen geldt: denk mee en praat mee

Denk mee, praat mee; dat is het idee achter de cliëntenraden op locatie. De praktijk is vaak wat weerbarstiger. Waar de ene cliëntgroep gedijt in een geformaliseerde vergade...

2 Clientervaring

2.5 Cliënttevredenheidsonderzoek: leren van de ervaringen van cliënten

“Ook in coronatijd hebben we aan al onze cliënten – en als ze dat goed vonden ook hun vertegenwoordigers – gevraagd hoe tevreden ze zijn over de zorg- en dienstverlenin...

2 Clientervaring

2.6 Cliënttevredenheidsonderzoek: terugkoppeling over 2021

Hoe ervaren cliënten de zorg- en dienstverlening binnen Gors? Deze vraag staat doorlopend centraal binnen het cliënttevredenheidsonderzoek dat Customeyes voor Gors uitvoert....